Setup Menus in Admin Panel

  • Σύνδεση
  • Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Η ομάδα μας

mavromatis

Ο Άρης Μαυρομμάτης έχει σπουδάσει Μαθηματικά. Είναι επιστη­μο­νικός σύμβουλος στο Μουσείο Ηρακλειδών, διδάσκων στο πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στο δια βίου τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών και σύμβουλος  παιδαγωγικού έργου σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία.

Κύριο αντικείμενο του είναι η έρευνα, η οποία εστιάζεται στην προσέγγιση των Μαθηματικών εννοιών μέσα από αλληλεπιδρα­στικά αντικείμενα και κυρίως των έργων Τέχνης. Έχει δημοσιεύσει σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε συνέδρια με κριτική επιτροπή  με περισσότερες από 30 εργασίες. Έχει δώσει πολλές διαλέξεις τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό με κύριο αντικείμενο τα Μαθηματικά, τη Φιλοσοφία και την Τέχνη. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες  με θέματα εκπαιδευτικά και σχετικά με τον συμπληρωματικό ρόλο της εκφραστικότητας της Τέχνης και της λογικής των Μαθηματικών. Είναι συγγραφέας μαθηματικών βιβλίων και επιτομών για την διδασκαλία των Μαθηματικών μέσα από το περιβάλλον της Τέχνης.

ladias

Ο Τάσος Λαδιάς έχει πτυχίο Φυσικής, διδακτορικό (Σχεδίαση interfaces για εκπαιδευτικές εφαρμογές υπερμέσων και πολυμέσων) και περισσότερες από 3000 ώρες επιμόρφωσης. Από το 1986 είναι εκπαιδευτικός πληροφορικής σε όλους τους τύπους σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση και από το 2007 έως το 2018 υπήρξε Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής. Έχει διδάξει προγραμματισμό, πολυμέσα και γραφιστική σε ΙΕΚ, ΤΕΙ, μεταπτυχιακά ΑΕΙ και ΠΑΚΕ. Έχει διοργανώσει 120 σεμινάρια για εκπαιδευτικούς.

Διαθέτει Πιστοποιητικό Καθοδηγητικής Επάρκειας Εκπαιδευτικού (ΙΝΕΠ/ΕΚΔΔΑ), πιστοποίηση ως Eκπαιδευτής Eνηλίκων στη Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση (ΕΚΕΠΙΣ) και πιστοποίηση (Β΄ Επιπέδου) στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία (Υπ. Παιδείας). Συμμετείχε σε επιστημονικές επιτροπές διοργάνωσης 50 συνεδρίων.

Έχει συμμετάσχει στις ομάδες συγγραφής δέκα Προγραμμάτων Σπουδών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο / Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στον ΟΕΕΚ. Έχει δημοσιεύσει δέκα άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και 60 άρθρα σε συνέδρια με κριτές. Έχει συγγράψει μόνος του ή με άλλους βιβλία όπως τα «Pascal, μια μεθοδική προσέγγιση» [1991, Kλειδάριθμος], «H logo στην εκπαιδευτική διαδικασία» [1997, Παν. Iωαννίνων], «Πολυμέσα – Δίκτυα» [1999, ΟΕΔΒ], «Μεθοδολογία και προγραμματισμός πολυμέσων με το Director» [2003, Kλειδάριθμος].

Έχει παράγει εκπαιδευτικό υλικό σχετικό με το Scratch όπως το «25 Σενάρια Διδασκαλίας σε Περιβάλλοντα Οπτικού Προγραμματισμού με Πλακίδια» [2014, Open Discovery Space / Ελληνογερμανική Αγωγή], το «Ειδικά θέματα προγραμματισμού σε Scratch» [2015, Inspiring Science Education Academy / Ελληνογερμανική Αγωγή], το MOOC «Διδακτικές προσεγγίσεις στον Προγραμματισμό με το Scratch» [2018, ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παν. Ιωαννίνων] και το «Αρχές Προγραμματισμού με το Scratch. Πρόγραμμα Σπουδών και εκπαιδευτικά σενάρια» [2018, STEM Education].

Από το 2015 είναι Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά δημοτικού του WRO-Hellas. Είναι βασικός συντελεστής του event “CodeAthon: Βελτιώστε το παιχνίδι… και παίξτε!”. Έχει επινοήσει το “ΚωδικΌραμα” ως εργαλείο αναπαράστασης του κώδικα οπτικού προγραμματισμού με πλακίδια και εργάζεται σε ομάδες για την ανάπτυξη εργαλείου αξιολόγησης των προγραμμάτων Scratch.

balafoutis

Ο Αθανάσιος Μπαλαφούτης σπούδασε Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχ. Η/Υ στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού και Διδακτορικού Διπλώματος στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Επίσης είναι μέλος της ερευνητικής ομάδας του εργαστηρίου Διαστημικής στο Δ.Π.Θ, της ομάδας ρομποτικής του Πανεπιστημίου Αιγαίου, της Ελληνικής Εταιρείας Τεχνητής Νοημοσύνης και του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Έχει περισσότερες από 20 ερευνητικές δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, ενώ ήταν μέλος της οργανωτικής επιτροπής και κριτής σε αρκετά από αυτά. Με την εκπαιδευτική ρομποτική ξεκίνησε να ασχολείται το 2012, συμμετέχοντας από τότε κάθε χρόνο στους Πανελλήνιους διαγωνισμούς του WRO Hellas. Υπήρξε ο προπονητής της μαθητικής ομάδας εκπαιδευτικής ρομποτικής του 1ο ΓΕΛ Ξάνθης, όταν αυτοί κατέκτησαν το ασημένιο μετάλλιο στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Κατάρ το 2015 και την 4η θέση στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής στην Ινδία το 2016. Είναι υπεύθυνος του WRO Hellas στην κατηγορία του Ρομποτικού ποδοσφαίρου και μέλος της επιστημονικής ομάδας που σχεδιάζει τις προκλήσεις του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και από το 2019 είναι επιστημονικός υπεύθυνος του STEM Education στην Ξάνθη.

verras

Ο Βέρρας Παναγιώτης είναι πτυχιούχος Μηχανικός Η/Υ με παιδαγωγική επάρκεια και μεταπτυχιακό στα Πολυμέσα (ΜΑ). Εξειδικεύεται στην αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής, εστιάζοντας στις μικρότερες ηλικίες και ειδικότερα στην αλληλεπίδραση των παιδιών με προγραμματιστικά περιβάλλοντα. Έχει πολυετή εμπειρία σε προγραμματισμό συστημάτων ενώ συμμετέχει στην ανάπτυξη ευρωπαϊκών ερευνητικών προγραμμάτων.

Επί σειρά ετών διδάσκει μικρούς μαθητές Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσω της μεθοδολογίας STEM, ενώ τα τελευταία έτη προπονεί μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου για τη συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Έχει σειρά σημαντικών διακρίσεων, ενώ το 2017 κατέλαβε με την ομάδα του την τρίτη θέση στην κατηγορία Open, στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (WRO) που πραγματοποιήθηκε στην Κόστα Ρίκα, καθιστώντας τους Ολυμπιονίκες.

Αποτελεί τον επιστημονικό υπεύθυνο του STEM Education Πάτρας ενώ παράλληλα διεξάγει webinars και workshops για την εκπαίδευση προπονητών και εκπαιδευτικών, μεταφέροντας τεχνογνωσία και γενικότερα βέλτιστων πρακτικών υλοποίησης έργων, σύμφωνα με τους κανονισμούς και τις προδιαγραφές των διαγωνισμών Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.

SouvatzoglouGeorge

Ο Σουβατζόγλου Γιώργος είναι Φυσικός, κάτοχος μεταπτυχιακού Ηλεκτρονικής και Ραδιοηλεκτρολογίας και Διδάκτορας του τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών.  Διαθέτει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα,  έχει 15 δημοσιεύσεις σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά και έχει συμμετάσχει με δημοσιεύσεις του σε περισσότερα από 20 διεθνή συνέδρια.

Έχει μεγάλη εμπειρία σε σχεδίαση και υλοποίηση Ηλεκτρονικών συστημάτων τόσο σε Hardware όσο και σε Software.  Έχει εργαστεί επί σειρά ετών σε εταιρείες ανάπτυξης εμπορίας και εγκατάστασης ηλεκτρονικών εφαρμογών καθώς και σαν καθηγητής ηλεκτρονικής και φυσικής σε Δημόσια Σχολεία.

Βασική του αγάπη παραμένει η εργαστηριακή φυσική και η μετάδοση γνώσης μέσω της φιλοσοφίας STEM την οποία εκφράζει με την εργασία του στην Διερευνητική Μάθηση και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τον οργανισμό STEM Education. Συμμετέχει στους διαγωνισμούς του WRO ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής και πρόσφατα ως υπεύθυνος στην κατηγορίας Open επαγγελματικών Λυκείων.



Πλατφόρμα εκπαιδευτικού περιεχομένου από τον STEM Education!

To STEM@Home είναι μια δυναμική συλλογή από συναρπαστικές και εύκολες πρακτικές δραστηριότητες σχετικές με τις επιστήμες και την τεχνολογία, που προσκαλούν όλη την οικογένεια να περάσει καλά, μαθαίνοντας παράλληλα.

Επικοινωνία

STEM Education Head Office

  • Στρατηγού Μαρούλη 7,15342, Αγία Παρασκευή

  • 2106010162

  • info@stem.edu.gr

Εγγραφή στο newsletter

Ο STEM Education σας παρέχει ενημερώσεις και πληροφόρηση για τα μαθήματα και τις εκπαιδευτικές του δράσεις.

Προστασία προσωπικών δεδομένων

top
STEM @home! © by STEM Education